شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97
نوشته شده توسط : سارا باباپور

ای گاهی از شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید 
تماس از تلفن ثابت سراسر ایران بدون گرفتن کد : 9099071611 
تماس از موبایلهای همراه اول بدون گرفتن صفر اول : 99225595
پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب (حتی ایام تعطیل)

 

 

داوطلبانی که قصد شرکت و ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارند و از شرایط ثبت نام آن آگاه نیستند برای دریافت اطلاعات در رابطه با شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97 و لیست رشته های بدون کنکور می توانید با مشاوران سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید. داوطلبان باید دیپلم کامل متوسطه در رشته های ریاضی - فیزیک، علوم تجربی وعلوم انسانی، فنی حرفه ای و کارو دانش را داشته باشند تا بتوانند در  ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند. افرادی که دیپلم ریاضی فیزیک و علوم تجربی و علوم انسانی دارند نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی ندارند. ثبت نام برای هر ترم، مهر از آخر تیر تا اوایل مرداد می باشد و برای ورودی بهمن از آخر آدر تا اوایل دی ماه است.

 

 

ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی 96

 داوطلب بر اساس معدل در گواهینامه کاردانی و همچنین ، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که رشته انتخابی آنها مطابق با رشته کاردانی است در الویت قرار دارند. و ظرفیت باقی مانده برای داوطلبانی است که مدرک کاردانی آنها با رشته هی که انتخاب کرده اند غیر مرتبط است. داوطلبان سهمیه شاغل در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد. در صورت داشتن سوال در رابطه با دانشگاه علمی کاربردی با مشاوره تحصیلی تلفنی سامانهصدای مشاور در ارتباط باشید.

  

 

 

 

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 برای آگاهی از شرایط ثبت نام، آگاهی از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  باید به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  دسترسی داشته باشید، داوطلبان و دانش آموزان برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیاز دارند دفترچه ثبت نام را مطالعه کنند تا ثبت نام درستی را انجام دهند ممکن است عده ای از داوطلبان زمان مطالعه و یا دسترسی به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را نداشته باشند ویا استرس زیادی برای ثبت نام درست دارند نگران نباشند برای داشتن ثبت نام صحیح و دسترسی به دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از مشاوره تحصیلی تلفنی سامانه صدای مشاور در ارتباط باشید.

 

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ثبت نام باید برای داشتن انتخاب رشته درست از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی  آگاهی داشته باشید، در اینجا برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی را در اختیار شما قرار می دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، نحوه ثبت نام هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و هرسوالی که در رابطه با  انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی دارید می توانید با سامانه صدای مشاور از تلفن ثابت با شماره  9099071611  تماس حاصل فرمایید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه صنعت
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه کشاورزی
برای افرادی که شاغل هستند می توانند در زمینه شغلی خود در انشگاه علمی کاربردی رشته های را بیابند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر

  

 

 منبع :  شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 - 97

 
 




:: برچسب‌ها: شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, آگاهی از شرایط پذیرش دانشجویان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: